universite aciktan atama

Konu, 'Askeri Personeller' kısmında bybkr tarafından paylaşıldı.

  1. bybkr

    bybkr Kamu Personeli Üyesi

    Jandarma assubayi olarak 10 yillik mecburi hizmet süre mi ağustos 2015 tarihinde tamamladim. Kendi memleketim deki üniversiteye aciktan atama talebinde bulundum. Ocak 2016 da başvurunun kabul edildiğini söylediler istifa edip ilişik kesme belge mi istediler. 22 ocak 2016 da istifa ederek evraklarimi teslim ettim,üniversite 26 ocakta devlet personel Bşk ligi na ve calisma bakanligina aciktan atama onayi için evraklar yolla di.evrak 3 ay personel Bşk.ligin da bekledi oradan olumlu olarak gecti fakat bakanlikta 3 aydir bir imza atilmadi hala bekliyorum.yani sonuç olarak 6 aydir issiz bir şekilde bekliyorum.657 bin 92. Maddesine gore yapilacak bu atama yi bakanin neden imzalamadigini ve benim bu durumda ne yapabileceğimi bilen varsa yardim bekliyorum.
     
    emrdzc81 bunu beğendi.
  2. emrdzc81

    emrdzc81 Kamu Personeli Üyesi

    Slm bende hvkk dan mecburi hizmetimi bitirdikten sonra ayrildim uls.astsb. idim duzce universitesine aciktan atama basvurusu yaptim kabul edildi fakat devlet personel baskanliginda 3. aydan intibaren islemde gorunuyor sizin devlet personeldeki onayiniz uzun surmusmuydu
     
  3. bybkr

    bybkr Kamu Personeli Üyesi

    Benim evrak per.Bşk.ligin da 3 ay kadar bekledi güvenlik soruşturma si gibi birşey yapiliyor uzun suruyo dediler.bakanliktada 3 aydir bekliyor ama orda neden beklediğine dair elle tutulur birşey soylemediler bakan yoğun falan filan....
     
    emrdzc81 bunu beğendi.
  4. emrdzc81

    emrdzc81 Kamu Personeli Üyesi

    Süreç uzun surecek heralde ama bakalim sonunda ins. hayirli haber alırız.Aradiğımızdada memur net bir cevap veremediği için tedirgin oluyor insan 8 aydir bende çalışmıyorum ama budurumu anlayacak muhatabimiz yok malesef...
     
  5. bybkr

    bybkr Kamu Personeli Üyesi

    Bimere falan şikayet mi etsek acaba daha bunun bakanlik kismi var sayin bakan çok meskulmus bir imza atacak vakti yokmuş.her gün mitingler den zaman kalmiyo bu insanlar ne yer ne içer çoluk çocuk düşünen yok allah bildiği gibi yapsin ne diyim...
     
    emrdzc81 bunu beğendi.
Benzer Konular
  1. baha_732
    Cevaplar:
    18
    Okunma:
    3.274
  2. Serhat kula
    Cevaplar:
    1
    Okunma:
    1.639
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş